HUB Property Iran

چرا در قبرس شمالی ملک بخریم؟

قطعا شما به عنوان خریدار می خواهید بدانید خرید ملک در قبرس شمالی چه فوایدی برای شما خواهد داشت. در ادامه می کوشیم این مزایا را بصورت شفاف و کامل برای شما تشریح نماییم. پس این مزایا را بطور کامل مطالعه نمایید:

اقامت قبرس شمالی

اولین و مهم ترین دلیل ممکن برای خرید ملک در قبرس شمالی این است که شما می توانید با خرید ملک اقامت قبرس شمالی را دریافت نمایید و در نهایت این اقامت منتج به شهروندی قبرس شمالی می شود. این اقامت دائم و شهروندی به منزله داشتن یک پاسپورت اروپایی و البته سرمایه گذاری به پوند می باشد که می تواند سرمایه شما را از نوسانات قیمت ارز محفوظ بدارد. البته دریافت اقامت دائم قبرس شمالی، بصورت مرحله ای اتفاق می افتد. مرحله اول، یک ساله، مرحله دوم دو ساله و مرحله سوم، دو ساله و در نهایت پس از گذشت 5 سال، می توانید برای اقامت دائم قبرس شمالی اقدام نمایید.

اقامت برای دیگر اعضای خانواده

از جمله مزایای قبرس شمالی برای شما که دارای خانواده هستید این است که این اقامت علاوه بر شما، به تمامی اعضای خانواده شما اعطا خواهد شد. این قانون مشخص قبرس شمالی است و بدون هیچ پرسشی این اقامت به همه اعضای خانواده اعطا خواهد شد. اما باید بدانید که بر اساس تعداد اعضای خانواده شرایط ملکی که خریداری می کنید متفاوت خواهد بود. این شرایط بصورت زیر است:

برای یک خانواده دو نفره یعنی یک زوج، خرید حداقل یک سوئیت برای اقامت دائم ضروری است.

برای یک خانواده سه نفره، حداقل یک ملک یک خوابه ضروری است.

برای یک خانواده چهار نفره، حداقل یک ملک دو خوابه ضروری است.

در صورتی که خرید شما پنت هاوس و یا زمینی باشد که اجازه ساخت داشته باشد، می توان برای تعداد بیشتر از 4 نفر اقامت گرفت.

بهره‌گیری از امکانات قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

وقتی در قبرس شمالی ملک بخرید و اقامت بگیرید، حتی اگر این اقامت، اقامت دائم نباشد، دولت قبرس شمالی به شما این حق را اعطا می کند که فرزندان شما به طور رایگان در مدارس این کشور تحصیل نمایند. علاوه بر این، تمامی خدمات درمانی این کشور برای شما و اعضای خانواده تان رایگان خواهند بود. قانون رایگان بودن تمامی خدمات درمانی، در اکثر کشورهای مدرن و توسعه یافته دنیا وجود دارد. البته باید حق بیمه سالیانه خود را پرداخت نمایید که خدماتی که دریافت می کنید در برابر هزینه ای که پرداخت می کنید، کاملا منطقی و مقرون به صرفه است.

سرمایه گذاری مطمئن در قبرس شمالی

وقتی در ایران زندگی می کنیم، نوسانات شدید قیمت ارز و بی ارزش شدن روز به روز پول ملی، چیزی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. این که ببینیم سرمایه ای که برای بدست آوردن آن سالها زحمت کشیده ایم روز به روز جلوی چشمان ما آب می شود، بسیار ناراحت کننده است. یکی از بزرگترین مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی این است که چون خرید و فروش ملک در این کشور با ارز قدرتمند پوند انگلیس انجام می شود، سرمایه شما همواره به پوند خواهد بود و دیگر نگران نوسانات قیمت ارز نخواهید بود.

علاوه بر این، شما می توانید از ملک خود به پوند انگلیس اجاره دریافت نمایید که این خود یک منبع درآمد ارزی عالی به حساب می آید. مضاف بر این، قیمت ملک در قبرس سالیانه مقداری رشد دارد که این رشد، باعث افزایش سرمایه شما به پوند خواهد شد. این نکات، نکات نهفته ای هستند که با خرید ملک می توانید از آنها بهره ببرید.

در کنار تمام موارد ذکر شده بخاطر داشته باشید که خرید ملک در قبرس شمالی برای دولت این کشور بسیار مهم است و شما به عنوان خریدار و کسی که سرمایه وارد این کشور می نمایید، همواره مورد حمایت دولت این کشور خواهید بود. دولت قبرس شمالی ارزش و قدر سرمایه هایی که از خارج وارد این کشور می شوند را می داند و سعی در هدایت این سرمایه ها به سمت ساخت کشوری قدرتمند و توسعه یافته دارد.

خرید ملک بصورت اقساطی

وقتی شما قصد خرید ملک در قبرس را دارید، دو گزینه پیش رو خواهید داشت. اول اینکه ملک آماده استفاده را خریداری نمایید و دوم اینکه ملکی که هنوز در مرحله ساخت است را بخرید. طبیعتا ملکی که زمان تحویل آن دو سال دیگر است، قیمت بسیار مناسب تری نسبت به ملک ساخته شده خواهد داشت و این یک فرصت برای شما خواهد بود که ملک را به قیمت ارزان تر بخرید و پس از ساخت، سرمایه تان به طور خودکار افزایش خواهد یافت

در هر دو حالت یعنی خرید ملک ساخته شده یا در حال ساخت، شما می توانید ملک را بصورت اقساطی خریداری کنید. این که چه مبلغی را باید بعنوان پیش پرداخت بپردازید و اقساط ملک چند ساله خواهند بود، بسته به شرکت سازنده ملک متفاوت است. شرکت های سازنده شرایط پرداخت متنوعی برای خریداران در نظر می گیرند.

اما بطور معمول در قبرس شرکت های سازنده و فروشندگان ملک، مبلغ 30 الی 40 درصد از کل مبلغ ملک را بصورت پیش پرداخت دریافت می کنند و مابقی مبلغ در اقساط 2 تا 5 ساله پرداخت خواهند شد.

لازم است بدانید بسته به شرکت سازنده که هم مبلغ پیش پرداخت می تواند متفاوت باشد و هم تعداد سال های پرداخت اقساط! بنابراین شرایط کاملا شناور است و این بر عهده ماست که با توجه به شرایط پرداخت شما (شرایط پرداخت اولیه و شرایط پرداخت اقساط بصورت ماهیانه) بهترین ملک ممکن را برای شما پیدا کنیم.

امنیت در قبرس شمالی

کشور قبرس شمال یکی از امن ترین کشورهایی است که می توانید در نظر داشته باشید. قبرس شمالی در سالهای اخیر مطابق آمار همواره در بین 10 کشور امن دنیا بوده است. این به این معناست که می توانید  به همراه خانواده تان در آرامش کامل زندگی کنید. چه نعمتی بالاتر از این آرامش …

آب و هوای قبرس شمالی

در مورد آب و هوای قبرس، مطالب بسیار زیادی در اینترنت و در همین وب سایت ما درج شده است. بر کسی پوشیده نیست که قبرس شمالی نگین مدیترانه است! جزیره ای که میانه مدیترانه با آب و هوای بسیار متعادل و مطبوع که معنای واقعی کلمه از آن لذت خواهید برد.

این جزیره به خاطر شرایط آب و هوایی بسیار خوب، سواحل زیبای مدیترانه ای و زیرساخت های مناسب گردشگری، همواره مورد توجه توریست های اروپایی بوده است و هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران زیادی است.

شما می توانید بسته به بودجه و شرایط اقتصادی خودتان، یک خانه ویلایی در سواحل زیبای شهرهای مختلف خریداری نمایید و یا یک واحد آپارتمان در پروژه های ساحلی و یا حتی پروژه های میانه شهر. این بسته به سلیقه شما خواهد داشت. ما در هاب آمادگی این را داریم که بهترین پروژه های ممکن را به شما معرفی و برای شما تور بازدید از این پروژه ها را برگزار نماییم تا با خیال راحت و آگاهی و بازدید از بهترین پروژه های موجود در قبرس شمالی، در نهایت تصمیم گیری نمایید.

شرایط اقتصادی در قبرس شمالی

در سال 2021 در مجله معتبر FORBES مقاله ای منتشر شد که در آن کشور قبرس را یکی از بهترین مقاصد برای سرمایه گذاری و خرید ملک معرفی کرد. این مقاله تاثیر زیادی در جذب سرمایه از کشورهای مختلف داشت و مردم اروپایی و همینطور ثروتمندان خاورمیانه و همینطور روس ها، شروع به خرید ملک در این کشور نمودند. قبرس شمالی بخاطر قوانین حمایت از سرمایه گذاری خارجی طی سالیان گذشته، تبدیل به یک کشور بین المللی شده است و می توان گفت امروزه مردم از کشورهای مختلف در این کشور زندگی می کنند.

از طرف دیگر، اقتصاد قبرس شمالی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص و آب و هوای بسیار عالی، بر پایه ی توریسم و گردشگری و همینطور کشاورزی است. سالیانه تعداد زیادی از مسافران جهت گذراندن تعطیلات به این کشور سفر می کنند. این موضوع سبب رونق صنعت هتلداری در این کشور شده است.

با توجه به خاک مرغوب، کشاورزی در قبرس شمالی نیز یکی از فعالیت های اصلی مردم بومی بحساب می آید.

دریافت مشاوره

جهت رزرو وقت مشاوره در خصوص سرمایه گذاری و اقامت قبرس شمالی فرم زیر را پر کرده تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

دریافت مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند