HUB Property Iran

تاریخی و زیبا: جذابیت‌های بی‌پایان قبرس شمالی

تاریخی و زیبا: جذابیت‌های بی‌پایان قبرس شمالی

قبرس شمالی یک جزیره زیبا و تاریخی در دریای مدیترانه است که دارای جاذبه‌های گوناگون طبیعی و فرهنگی است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، می‌توانید از این مکان‌های دیدنی قبرس شمالی دیدن کنید:

قلعه سنت هیلاریون
  • قلعه سنت هیلاریون: این قلعه یکی از سه قلعه کوهستانی است که در قرون وسطی برای دفاع از جزیره ساخته شدند. این قلعه بر روی یک تپه با ارتفاع 732 متر قرار دارد و از آن می‌توان منظره‌ای بسیار زیبا از دریا و ساحل را مشاهده کرد. این قلعه همچنین الهام‌بخش داستان شاهزاده خانم راپونزل از کارتون دیزنی بوده است.
بندرگاه قدیمی گیرنه
  • بندرگاه قدیمی گیرنه: این بندرگاه یکی از مهم‌ترین نقاط تجاری و تاریخی قبرس شمالی است که دارای خانه‌ها و کافه‌های رنگین و قایق‌های رنگی است. این بندرگاه در گذشته محل اسکان تجار ونیزی و ژنوی بوده است و اکنون یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری است.
مسجد لالا مصطفی پاشا
  • مسجد لالا مصطفی پاشا: این مسجد یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین مساجد قبرس شمالی است که در شهر فاماگوستا قرار دارد. این مسجد در قرن 16 میلادی به دستور لالا مصطفی پاشا، یکی از فرماندهان امپراتوری عثمانی، ساخته شد. این مسجد در اصل یک کلیسای گوتیک بود که پس از فتح قبرس توسط عثمانیان به مسجد تبدیل شد. این مسجد دارای دو مناره بلند و یک گنبد بزرگ است که با سنگ‌های سفید روکش شده‌اند.
شبه‌جزیره کارپاس
  • شبه‌جزیره کارپاس: این شبه‌جزیره یکی از زیباترین مناطق طبیعی قبرس شمالی است که دارای سواحل شنی، آب آبی روشن و کوه‌های سبز است. این شبه‌جزیره همچنین محل زندگی لاک‌پشت‌های دریایی و حیات وحش متنوعی است. در این شبه‌جزیره می‌توانید از کلیسای آندریاس، یکی از مقدس‌ترین کلیساهای قبرس، دیدن کنید.

دریافت مشاوره

جهت رزرو وقت مشاوره در خصوص سرمایه گذاری و اقامت قبرس شمالی فرم زیر را پر کرده تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

دریافت مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند